Thursday, August 3, 2017

කික්කෝලා නිෂ්පාදනය සහ අලෙවි සැලසුම්කරණය

කික්කෝලා නිෂ්පාදනය - (KIK COLA PRODUCT) හා අලෙවිකරණය




කික්කෝලා නිෂ්පාදනය කෝලා වර්ගයේ  පානයකි. මෙම නිෂ්පාදනය එලිෆන්ට් හවුස් සමාගම විසින් හඳුන්වා දෙන ලද්දකි. ශ්‍රී ලංකාවේ ප්‍රථමවරට කෝලා පානයක් ලෙස කික්කෝලා නිෂ්පාදනය එලිෆන්ට් හවුස් සමාගම විසින් 2010 වර්ෂයේදී වෙළපලට හඳුන්වා දෙන ලදි.

කෝක් නැතුව කෑම එපා යන තත්වයටම ලංකාවේ මිනිසුන්ගේ හිත හදන්නට කොකා කෝලා සමාගමට හැකි වුණි.ලංකාවේ මිනිස්සුද කොකා කෝලා සමාගමේ අතකොලු බවට පත් වුණි.කොකා කෝලා සමාගමේ අතකොලු බවට පත්වීම ලංකාව කෝක් දේශයක් වීමේ පෙරනිමිති පහළ වන්නට විය.


මේ නිසා ලංකාවේ මුදල් විශාල ප්‍රමාණයක් පිට රටට ඇදී යන්නට විය.මෙය වටහා ගත් Ceylon Cold Stocks සමාගම(එලිෆන්ට්හවුස් සමාගම) KIK Cola(කික් කෝලා) ලංකා වෙළදපලට හඳුන්වාදෙන්නේ  පිට රටට ඇදී යන මුදල් ලංකාවේම තබා ගන්නට අවශ්‍ය නිසාය.

මෙම නිෂ්පාදනය150 ml, 300ml,500ml,1500ml ප්‍රමාණයක් බීම අන්තර්ගත වන පොඩි සහ විශාල බෝතල් වීදුරු සහ ප්ලාස්ටික් යන දෙවර්ගයෙන්ම ඇසුරුම් කරනු ලැබේ. කික්කෝලා නිෂ්පාදනයේ ඉලක්ක ගත ප්‍රජාව වන්නේ අවුරුදු 10 -35  අතර ස්ත්‍රී සහ පුරුෂ  තරුණ ප්‍රජාවය. එමෙන්ම මෙහි ඉලක්කගත සමාජ ස්ථරයන් වන්නේ මධ්‍යම පාංතික සහ ඉහළ පාංතික ප්‍රජාවයි. පාරිභෝගිකයාගේ මනස තුළ නිෂ්පාදනය පිළිබ  ඉහළ ප්‍රතිරූපයක් ඇති කිරීම සහා තේමා පාඨයන් යොදා ගෙන ඇත.


බිඳුවක් නෑරම ලාංකිකයි  -  “ Lankan to the  last drop ” 




කික්කෝලා නිෂ්පාදනයේ අලෙවිකරණ සන්නිවේදන සැලසුම පිළියෙළ කිරීමේදී පාරිභෝගිකයා සහ ව්‍යාපාරය යන දෙපාර්ශවයම නියෝජනය වන පරිදි අලෙවිකරණ අරමුණු ගොඩ නැගිය යුතු ය.අලෙවිකරන සන්නිවේදන  සැලසුම් සැකසීමේදී අලෙවිකරණ මිශ්‍රිතය, සන්නිවේදන මිශ්‍රිතය පාරිභෝගිකයා සහ ව්‍යාපාරය යන දෙපාර්ශවය උදෙසාම නිර්මාණය කිරීම වැදගත් වේ.පාරිභෝගිකයා  උදෙසා දැන්වීම්කරණය,මහජන සම්බන්ධතාවය,විකුණුම් ප්‍රවර්ධනය හා පෞද්ගලික අලෙවිය යන සන්නිවේදන මිශ්‍රිතයේ අංග භාවිතා කරනු ලැබේ. ව්‍යාපාරය සහා දැන්වීම්කරණය,සෘජු අලෙවිකරණය, පෞද්ගලික අලෙවිය සහ මහජන සම්බන්ධතාවය යන සන්නිවේදන මිශ්‍රිතයේ අංග භාවිතා කිරීම වැදගත් වේ.

11 comments:

ගබ්සාව

 ගබ්සාව  සමාජ ගැටලුවක්ද?   ලෝකයේ බොහෝදෙනෙකුගේ අවධානය යොමු වු ගැටලු අතර ප්‍රධාන ගැටලුවක් වශයෙන් ගබ්සාව හදුන්වා දිය හැකියි. බොහෝ රට...